نیروی جدید کاهن کلش اف کلنز : هیلری که به خرس تبدیل میشود!⚡️

امیر نیل چی
27 خرداد, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
معرفی نیروی کاهن کلش اف کلنز - دروید کلش اف کلنز

جذابیت های آپدیت تابستان 2024 کلش اف کلنز تمامی ندارد و بعد از شخصیت شاگرد سازنده که دیروز معرفی شد ، اکنون نوبت به نیروی جدید کاهن کلش اف کلنز (Druid – دروید) است! این نیرو که اولین هیلر زمینی کلش اف کلنز محسوب میشود که میتواند به یک خرس تبدیل شود و دشمنان شمارا نابود کند. اگر درباره این نیروی منحصر به فرد کنجکاو هستید ، با ادامه این مطلب همراه باشید…!

هیلر قویتر است یا کاهن (دروید) ؟ در جواب به این سوال باید گفت قطعا کاهن کلش اف کلنز قویتر است چراکه هیلر توانایی شفابخشی 80 واحدی در ثانیه دارد درحالیکه کاهن میتواند 140 واحد در ثانیه نیروهای شمارا بهبود ببخشد! تنها نکته منفی در این مقایسه ، فضای اشغالسازی 16 واحدی آن است که 2 واحد از هیلر بیشتر است.

مشخصات نیروی کاهن کلش اف کلنز

 

همه چیز راجب کاهن کلش اف کلنز (دروید – Druid)

دروید در تاون هال 14 و در دارک باراکس لول 11 در دسترس میگیرد که طبیعتا 14 میلیون اکسیر + 13 روز زمان نیز دارد که البته پس از خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز از وارزون سیتی میتوانید با مدت زمان و همچنین هزینه کمتری نسبت به آزادسازی این نیرو اقدام کنید اما بطورکلی دارای 4 لول است که نهایتا در تاون هال 16 به مکس میرسد. در زیر میتوانید جزیییات آپگرید هر لول را مشاهده بفرمایید :

جالبه که بدونید دروید ، 30 ثانیه پس از رهاسازی بصورت خودکار به خرس تبدیل شده و به دشمنان حمله میکند اما نگران نباشید چراکه حتی اگر کاهن شما نتواند این 30 ثانیه را دوام بیاورد ، پس از مرگ نیز به خرس تبدیل خواهد شد!

زمان آپگرید نیروی کاهن کلش اف کلنز

این نیرو میتواند بصورت همزمان تا پنج نیرو را شفابخشی کند درحالیکه هیلر محدودیتی در تعداد نیرو ندارد اما از مزیت هایی که باعث برتری کاهن میشود این است که هیلر تنها میتواند به نیروهای زمینی بهبود ببخشد درصورتیکه برای کاهن فرقی بین زمینی و هوایی بودن نیروها نیست!

از نکات جالب دیگر راجب این نیرو میتوان به قابلیت تقسیم شفابخشی اشاره کرد! به زبان ساده تر ، اگر چند نیروی کنار هم داشته باشید (تا حداکثر 3 کاشی فاصله) میتوانید همه آنهارا باهم بهبود دهید. البته فراموش نشود که ماشینهای محاصره از این قاعده پیروی نمیکنند و کلا قابلیت بهبود ندارد!

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.