رویداد Cod Next در راه است : ادغام بلک اوپس با وارزون موبایل

63
رویداد Cod Next

رویداد CCod Next که منتظران زیادی دارد، روز چهارشنبه 7 شهریور ماه ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز می‌شود و طرفداران کالاف دیوتی می‌توانند منتظر اخبار هیجان‌انگیزی از جمله جزئیات جدید وارزون موبایل، وارزون 2 و Black Ops 6 باشند.

در این رویداد، Activision Blizzard جزئیات مربوط به محتوای جدید وارزون موبایل، از جمله نقشه جدید، اپراتورها، سلاح‌ها و گیم‌مودها را به اشتراک خواهد گذاشت. همچنین اولین تریلر رسمی وارزون 2 نیز در این رویداد رونمایی خواهد شد که به طور حتم اطلاعات تازه‌ای از این نسخه مورد انتظار به بازیکنان ارائه می‌کند.

علاوه بر این، در رویداد Cod Next شاهد معرفی کامل Black Ops 6، جدیدترین نسخه از سری محبوب Black Ops خواهیم بود. در این بخش، به نحوه ادغام بلک اوپس با وارزون و واروزن موبایل پرداخته خواهد شد و بازیکنان می‌توانند اطلاعاتی در مورد محتوای پس از عرضه این بازی، از جمله نقشه‌ها، حالت‌های بازی و سلاح‌های جدید کسب کنند.

رویداد Cod Next بدون شک برای طرفداران کالاف دیوتی در سراسر جهان، به خصوص طرفداران وارزون موبایل ، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. انتظار می‌رود که در این رویداد اطلاعات و جزئیات جدیدی از این بازی‌ها فاش شود که تاکنون به طور عمومی منتشر نشده‌اند بنابراین هرچه سریعتر اقدام به دانلود وارزون موبایل از صفحه رسمی آن نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *