تحریم گوگل برداشته شد! امکان خرید سی پی کالاف به ریال؟!

خرید سی پی کالاف موضوعی است که کم و بیش اکثر بازیکنان کالاف باز به آن فکر کرده اند. اگرچه با وجود وبسایت های فروشگاهی که طی این سالها بوجود آمده است بنظر خیلی راحت میتوان نسبت به خرید سی پی کالاف اقدام کرد اما فراموش نکنید پیدا کردن فروشگاهی معتبر که هم سابقه بالایی داشته باشد و هم با قیمت های ارزان خریدهای شما را سریعا انجام دهد کار ساده ای نیست با اینحال طی هفته گذشته خبری منتشر شد که شاید آرزوی دیرینه کاربران این بازی را برآورده کند! آیا امکان خرید سی پی کالاف به تومان فراهم میشود؟

 

با مجوز‌های تازه، نه تنها دسترسی کاربران ایرانی به شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای ارتباطی، نرم‌افزارهای تماس ویدئویی، خدمات ابری، نقشه‌های آنلاین و مبتنی وب،‌ بازی‌های کامپیوتری، پلتفرم‌های آموزشی، ابزارهای ترجمه و احراز هویت، آنتی ویروس‌ها، تلفن‌های هوشمند و سیستم عامل آنها، تلفن‌های ماهواره‌ای، گجت‌های دیجیتال، سیم‌کارت، روتر، مودم، کامپیوترهای شخصی فراهم شد، بلکه ارائه خدمات شرکت‌های بزرگ ، تاثیرگذاری مانند گوگل، متا، اپل و دیگر شرکت‌های مشابه به ایرانیان نیز قانونی خواهد بود.

 خرید سی پی کالاف - خرید سی پی ریالی - خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

 

خرید سی پی کالاف با کارت بانکی؟

قبلا گفتیم که مارکت کافه بازار در گذشته به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که کلش اف کلنز در میان کاربران پیدا کرده بود اقدام به عقد قرارداد با سوپرسل شرکت سازنده این بازی نمود تا کاربرانش بتوانند محصولات کلش اف کلنز را بصورت ریالی با کارت بانکی خریداری کنند اما همه ما میدانیم که اکنون محبوبیت کالاف دیوتی موبایل دست کمی از آن زمان های کلش اف کلنز ندارد پس آیا ممکن است تاریخ تکرار شود و کافه بازار برای سود خود هم که شده دست به چنین اقدامی برای خرید سی پی کالاف بزند؟

 

بنظر میرسد مارکت کافه بازار از مدت ها قبل حتی پیش از برداشته شدن برخی محدودیت های اینترنتی از سوی آمریکا نیز قصد انجام چنین قدامی را داشته و اضافه شدن کالاف دیوتی موبایل به لیست بازی های قابل دانلود میتواند یکی از نشانه های این موضوع باشد چراکه تا پیش از این قوانین بسیار سخت گیرانه ای در رابطه با انتشار بازی کالاف دیوتی موبایل وضع شده بود و تقریبا هیچ یک از مارکت های ایرانی اجازه انتشار آن را نداشتند البته باید دید درخصوص دانلود وارزون موبایل نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر؟!

 

اما واقعیت چیز دیگریست و ظاهرا کافه بازار همچنان با وجود برداشته شدن تحریم های اینترنتی ایران موفق به ریالی کردن خرید سی پی کالاف نشده است که دلیل آن نیز واضح است! اگرچه تحریم های اینترنتی ایران لغو شده است اما تحریم های مالی همچنان پابرجاست و از آنجایی که برای خرید سی پی کالاف با کارت بانکی نیازمند یک تراکنش مستقیم بین کافه بازار و اکتیویژن است بنابراین به احتمال بسیار زیاد عملی شدن این رویا دور از انتظار است

خرید سی پی کالاف - خرید سی پی ریالی - خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

 

گیفت کارت گوگل پلی ایران! خرید از گوگل پلی آسان میشود؟

در سمت دیگر ماجرا اما اوضاع کمی متفاوت است! شرکت گوگل که تاکنون به دلیل تحریم های اینترنتی اجازه اراعه هیچگونه خدماتی به کاربران ایرانتی نداشت با مجوز جدید آمریکا میتواند محدودیت های اعمال شده برای ایرانیان را لغو کند و همچنین کشور ایران را به عنوان یکی از ریجن های مارکت پلی استور به رسمیت بشناسد!

این موضوع اهمیت بسیار زیادی در خرید سی پی کالاف خواهد داشت چراکه با افزودن کشور ایران به عنوان یکی از ریجن های رسمی گوگل پلی آن زمان به احتمال بسیار زیاد شاهد اراعه گیفت کارت گوگل پلی ایران مانند دیگر ریجن ها همچون آمریکا ، کانادا ، استرالیا و… نیز خواهیم بود بنابراین دیگر نیازی به قندشکن یا دردسرهای تغییر آیپی برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا در خرید محصولات بازیهای محتلف ازجمله کالاف دیوتی موبایل نخواهد بود!

خرید سی پی کالاف - گیفت کارت گوگل پلی ایران - خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

 

خرید سی پی کالاف به ریال چه زمان ممکن میشود؟

اگرچه مجوز جدید وزارت خزانه داری امریکا مبنی بر لغو تحریم های اینترنتی ایران چند روزی هست که صادر شده اما تا به این لحظه گوگل از محدودیت های اعمال شده برای کاربران ایرانی عقب نشینی نکرده که البته ممکن است به دلیل فرایند اعتبار سنجی این مجوز باشد که مدتی زمانبر است.

بهرحال بعد از لغو محدودیت های شرکت گوگل برای کاربران ایرانی سناریوی گیفت کارت گوگل پلی ایران محتمل ترین اتفاق ممکن در خصوص خرید سی پی کالاف است که هنوز زمان رخ دادنش مشخص نیست اما قطعا درصورتیکه خبری از آن منتشر شود بلافاصله در صفحه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل اطلاع رسانی خواهیم نمود! تا آن زمان میتوانید خریدهای خود را به کارشناسان حرفه ای وارزون سیتی بسپارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست عناوین

جدیدترین مطالب ما

پشتیبانی